Lyckligt lottad

Skrev ju för ett tag sedan att jag skulle på bokstavsfest på univeristetet och vara utklädd till Lana Del Rey. Hade en toppenkväll! Det var verkligen en perfekt "hemmafest". Jag och några till drog inte ut, utan vi var bara kvar på universitet heela natten och festade. Har varit på fest där förut med Karianne och hennes vänner, och det är alltid så himla kul! De bor ju i en korridor med massa små rum (typ Amerikansk college film haha). Nejdå men iallafall så har de flesta sin dörrar öppna och det spelas beerpong och andra drickspel ute i korridoren och det är massa härliga människor där. Jag tar jämt massa bilder med snapchat med glömmer att spara.... 

Men iallafall, det jag skulle komma till var att jag åkte dit tilsammans med Ida, Louise och Sara. När vi kom in på Kariannes rum på univeritetet så stängde de igen hennes dörr och började sjunga för mig, jag blev helt förvirrad och fattade ingenting först. Men då har de fina fina tjejerna ordnat med en sen överraskningsfest för mig! Jag hade absolut iiiingen aning, speciellt med tanke på att bokstavsfesten faktiskt var för att fira att Karianne och Henrik fyllt åt. Men så jag fick liksom presenter av tjejerna och Karianne hade bakat jättegoda brownies. Blev så himla chokad och rörd att jag nästan började gråta haha. Så kramade om de och öppnade de fina presenterna, sen öppnade vi Kariannes dörr ut mot korridoren igen och började kvällen. Men tänk att de hade planerat det hela tiden och jag hade verkligen ingen aning. Hur fina vänner har inte jag? Är så himla lyckligt lottad som har så underbara människor i mitt liv♥


 



Kommentarer
Postat av: mami

vet att jag är partisk men jag tycker att du är så vacker min dotter :)

2015-04-24 @ 18:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0