I was in the winter of my life

Har blivit på himla motiverad till att blogga sedan jag började blogga här istället, vilket känns sjukt kul! Idag har jag jobbat 8-16 och när jag kom hem kraschade jag direkt ner i sängen eftersom att jag inte sovit typ någonting denna veckan. Har haft sånna otroliga problem med mardrömmar den senaste tiden. Drömmer så mycket otäckt och har svårt att somna om igen, och lite sömn är ofta en orsak till mardrömmar så det blir liksom som en ond cirkel. Men det går säkert över snart! Nu är det faktiskt till och med mindre än en vecka kvar tills jag ska åka hem och hälsa på i Sverige♥ Ni förstår inte hur mycket jag längtar.. Vill bara krama om mamma och mina underbara syskon och alla i min närhet. Nu måste jag sova för imorgon jobbar jag också, dock ett kort pass, 8-12! Godnatt♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0