Tågbyten och 17 maj bilder

Sitter i skrivande stund på tåget påväg hem till Sverige. 21 timmar kommer denna härliga resa att ta.. Har precis gjort mitt första byte i Oslo, nästa byte är Göteborg. Anledningen till att jag tog tåget och inte flyg som jag alltid annars gör var att flygen just de här dagarna var svindyra. Så tänkte jag också att det säkert skulle vara mysigt att ta tåget. Just nu så tar jag nog tillbaka det.. Jag var vaken hela natten så att jag skulle kunna sova på tåget som gick från Stavanger 04.30 imorse. Tror ni att jag kunde somna på det tåget? Självklart inte! Klockan är nu 13.25 och jag har inte sovit sedan natten till igår haha. Men nu när jag bytte tåg fick jag en sån sjukt mycket bättre plats! Så tror det kan bli några timmar iallafall.

Tänkte bjuda på lite fina bilder från 17 Maj, har inte så många tyvärr. Men jag, Evelina, Mariell, Ida, Silje och Janne var iallafall hemma i min och Evis lilla lägenhet på Storhaug och hade champangefrukost! Evelina hade varit så sjukt duktig och lagat massa med god mat till oss.Och Mariell hade typ bakat oreokakan från himlen. Tjejerna kom till oss vid halv 10 tror jag, så satt vi hos oss i några timmar och åt och pratade. Sedan var det dags att gå til byn, och det var helt galet hur mycket folk som var ute! Alla uteserveringar var helt fullpackade. Dagen var helt sjukt härlig och kvällen var crazy. Hade en helt fantastisk 17 maj!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0