Flyttkartonger och pizza

Vi har bott i nya lägenheten i snart 3 veckor, och jag trivs bättre och bättre för varje dag som går. Saker börjar komma på plats och hur mysig denna sneda och vinda lilla övervåning är går inte helt att beskriva. Ska lägga ut lite bilder när vi börjar bli klara här. Mycket som ska på plats och mycket som ska fixas, till skillnad från förra lägenheten då vi flyttade in till helt nytt och inrett hem. Det här är lite mer som att göra sitt eget, älskar det. 
Idag har vi varit lediga från jobbet eftersom att det är kristi himmelfärdsdag. Jag gick upp vid halv 12 och började städa lite i köket och packade upp den sista köks-flyttkartongen. Efter det gick jag till gymmet och körde lite cardio, och när jag kom hem därifrån så hade även Evelina vaknat så vi satte oss på balkongen i solen ett tag. Sedan var det bara att fortsätta med städning och uppackning av flyttkartonger tills vi höll på att dö av hunger och bestämde oss för att gå ner och köpa pizza. 
Sitter för tillfället i soffan, mätt och belåten och ser på film. Imorgon är det jobb som gäller och jag är redan taggad!

Köpte denna suuperfina väskan på bikbok igår ockaå. Har bara svarta väskor, så det var verkligen på tiden för något annat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0