Superga

Ligger i sängen för tillfället inne på sibas hemsida eftersom att jag ska köpa en ny telefon. Har lyckats totalförstöra min iphone 6.. Vilket är så sjukt konstigt för jag har haft iphone i massa år men aldrig ens fått en liten spricka i någon av de. Denna lyckades jag spräcka hela skärmen på, få en vattenskada och till sist ramlade den ur min ficka på jobbet och hela skärmen bara blev massa olika färger och det gick inte ens att öppna den igen.. Så nu har jag Evelinas gamla iphone 4 som inte klarar en kvat utan batteri utan jag måste ha den kopplad till min powerbank exakt hela tiden och i tillägg så fungerar inte högtalarna. Så ska iallafall köpa mig en ny 6a! Längtaar. 

Idag vaknade jag vid 10, åt frukost och gick till gymmet. Så skönt att träna när man är ledig och inte behöver stressa över att man ska till jobbet efteråt. Sen gick jag bara hem och tog det lugnt. Tvättade och fixade mat och nu på kvällen har jag och Evelina varit och solat. Nu väntar en hel veckas jobb och jag är taggad! Plus att det innebär att semestern i påsk börjar närma sig♥

Älskar mina nya skor! Det börjar äntligen likna lite vår här i Stavanger, så snart kan man använda dessa utomus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0