Typ ett halvår senare

Alldeles för mycket som har hänt sedan jag bloggade sist. Inte så konstigt med tanke på att det var över ett halvår sedan, hehe.. Har iallafall gjort massa roliga saker. Blivit butikschef på Bikbok Arkaden♥ Varit på kickoff, firat jul i Dalarna, haft ett härligt nyår och haft massa bra dagar med fina vänner. 

Vet inte ens varför jag bloggar just nu haha. Kan aldrig lova att jag kommer fortsätta, men saknar att lägga upp bilder och skriva om mina dagar så att jag kan kolla tillbaka på det senare. Just nu är det så fullt upp med det nya jobbet, som jag älskar! Och på sidan av det försöker jag hinna med en del träning och vänner. Imorgon vankas det jobbhelg, vilket jag ser fram emot! Inte jobbat helg på ett tag och älskar lördagar på bikbok. Mycket fart och alla är glada över att det är helg. Efter det blir det ska jag fira Kariannes födelsedag och sen hem och SOVA. Har blivit mycket jobb denna vecka! Men om exakt två veckor kommer jag sitta på ett plan hem till Sverige, och äntligen få träffa familj och vänner igen. Längtar så otroligt mycket. Inte varit hemma sedan i julas!

Nu ska jag packa gymväskan till imorgon, äta lite glass och skypa. Godnatt♥
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0